You need to have JavaScript enabled to use this site.
Już 1 lipca w życie wchodzi tzw. split payment, czyli metoda podzielonej płatności VAT.
Split payment. Na czym polega?
Split payment polega na tym, że płatność za towary lub usługi jest dzielona na dwie kwoty: kwotę netto (np. 1000 zł) oraz kwotę pokrywającą podatek VAT (23 proc., a więc 230 zł). Podziału płatności automatycznie dokona bank.
Pieniądze na pokrycie kwoty netto trafią na konto firmowe dostawcy, natomiast środki na pokrycie podatku popłyną na jego specjalny rachunek VAT, który znajdzie się pod nadzorem fiskusa. Taki specjalny rachunek VAT od 1 lipca 2018 r. będzie miał każdy podatnik VAT, prowadzący działalność gospodarczą i posiadający konto firmowe. Zostanie on mu założony automatycznie, bez konieczności składania wniosków.
Z najlepszymi życzeniami.
Zespół Advantec Software ITC
więcej...
System Advantec ERP jest zgodny z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych. Posiada on wiele funkcjonalności i możliwości, dzięki którym może być odpowiednio dostosowany do RODO. Są to m.in.:
W dniu 09-01-2017 ukazała się nowa wersja systemu Advantec ERP nr 4.50. Jest ona dostępna dla wszystkich użytkowników systemu, którzy zakupili subskrypcję aktualizacji na rok 2017. Udostępniony pakiet oprogramowania dostosowuje system do zmian jakie zostały wprowadzone w ustawodawstwie oraz rozszerzenia funkcjonalne wprowadzone do oprogramowania przez jego autorów. Nowa wersja 4.50 Systemu Advantec zawiera:
Oraz wiele innych ważnych funkcjonalności których szczegółowy wykaz znajduje się w materiałach informacyjnych o wersji 4.50 do pobrania z naszej strony.
Z przyjmemnością zawiadamiamy, że Advantec ERP potrafi współpracować z platformą do wysyłki SMS www.serwersms.pl.
1 lipca 2016 r. weszły w życie nowe zasady kontroli podatkowej. Przepisy nakładają na przedsiębiorców obowiązek przekazywania organom kontroli skarbowej szczegółowych danych podatkowych. Informacje te muszą być generowane i przesyłane w wersji elektronicznej – w ściśle określonym schemacie Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK). Wiąże się to z koniecznością dostosowania systemów informatycznych przedsiębiorstw do tego przekazu.
W obecnej chwili System Advantec ERP jest przygotowany na przesyłanie raportów JPK zgodnie ze sche purchase naltrexone matem obowiązującym w 2016 roku.
Od stycznia 2017 roku następuję zmiana struktur pliku JPK. Objęte też obowiązkiem przekazywania JPK zostają kolejne podmioty gospodarcze.
System Advantec ERP realizujący przekaz JPK zgodnie z nowymi strukturami będzie dostępny dla Państwa w ramach Abonamentu za rok 2017.
Here settings can be configured...